Nacht 3 en dag 4

27 juli 2022 - Høvåg, Noorwegen

Wat was het leuk en gezellig op de boot totdat ik naar bed ging en het windkracht 8 op volle zee was. Niet ziek geworden, maar geen oog dicht gedaan...Zo'n hutje voelt als een doodskist en je moet toch denken aan die grote cruiseschepen die ook gewoon vergingen brrrrr. Toen het weer beetje licht werd gauw naar buiten, al was dat ook best spannend.

Toen op de fiets naar m'n eerste camping, ook best een uitdaging. Maar gelukt en ik heb al een vriend Brendan. Kreeg zelfs al cadeautje van hem (bijna dichte schelp).

Straks bedenken wat ik morgen ga doen. Verleidelijk om hier nog te blijven, maar dan is het zeker dat ik nooooit in Lunde aankom....

1 Nederlander zover ik heb gezien en het Engels wat de Noren hier spreken moet ik ook nog even aan wennen zal ik maar zeggen.

Laatste foto is mijn uitzicht vanaf de tent. Ik dacht dat het een meer was, tot ik erin ging zwemmen....zout! En vriendje Brendan kwam toch ook leuk kwallen laten zien die hij gevangen had...

20220727_142615

1. Belinda:
    27 juli 2022
    Grappig zoutwater begrijp dat je dat niet verwacht had.
    Moet er niet aan denken om met windkracht 8 en je eigen gedachten op zon boot te zijn, dan lijkt buiten toch de beste plek hè.
    Ben benieuwd waar je terecht gaat komen en niet te streng voor jezelf he😘
  2. Hennie van Dijk:
    27 juli 2022
    Nee zal ik niet doen. Morgen zo'n 60-70 km....eens kijken of ik dat nog leuk vind....Anders blijf ik daar beetje in de buurt en weer terug. Hier is het ook zo heerlijk. Net nog prachtig pad de bergen in ontdekt, maar ik durfde zo in de avond niet al te ver meer.
  3. Belinda:
    27 juli 2022
    Goed zo het gaat erom dat je geniet en genoeg energie overhoudt voor mooie ontmoetingen en ervaringen.Je ziet vast veel.prachtige landschappen, leuk om zo met je mee te reizen/ genieten