Dag 3 jaaaaaaa Eemshaven

26 juli 2022 - Eemshaven, Nederland

Na Groningen en een zeer goed gesprek met mijn 'host' -zus in Nieuwkoop en moeder in Woudenburg- op pad via Appingedam (superleuk) en Delfzijl (viel tegen) aangekomen in Eemshaven yessssss!

Nu gaat mijn avontuur écht beginnen. Spannend!

Al leuke gesprekken gehad aan boord: "Was jij die mevrouw die straks op de fiets langs kwam.....'

Ik heb erzin in. Geen idee of ik later internet heb....geen zorgen als het poosje stil blijft!

1. Gitta:
    26 juli 2022
    Fijn dat je een goede dag hebt gehad en nu aan boord ben. Goede vaart.
  2. Trudy:
    Fijne en gezellige overtocht 😘
  3. Belinda:
    27 juli 2022
    Ja hoor daar gaan ze!!!
    Heel veel plezier, leuk al die ontmoetingen onderweg en er volgen er vast en zeker meer😊
  4. Elly Voogt:
    28 juli 2022
    Ik denk dat je echt dagen te kort gaat komen, want zoveel ontmoetingen/ervaringen , en vele avonturen…
    Ik druk maar wat in, maar erg leuk om zo een beetje mee te beleven! Zet en op!
  5. Hennie van Dijk:
    28 juli 2022
    Ja echt bijzonder allemaal. Net Noorse dame gesproken over dat ik het koud had vannacht. Gaat ze 'n dekentje voor me halen. Ff wachten of ze 't echt doet natuurlijk, maar toch....