Dag 8 relaxen in Lunde

31 juli 2022 - Lunde, Noorwegen

Joepie ik mag hier dagje langer blijven.

Heb verschrikkelijk lekker geslapen. Zou een mindere dag met regen worden maar viel reuze mee. Twee prachtige wandelingen gemaakt.

Net nog leuke gesprekken gehad met Peter, de eigenaar van dit hostel en zijn Belgische vriend die hier ook woont. Echt leuk en lekker in het Nederlands praten.

Nu eten maken en finale damesvoetbal kijken. Niet dat ik dat nou zo interessant vindt maar wie weet nog leuke 'praat'.

Tot morgen!

1. Belinda:
    31 juli 2022
    Wat fijn dat je nog een nachtje kan blijven !
    Je ziet er goed uit!!!
    Voetbal is spannend hè hoop dat Engeland gaat winnen. Vannacht vast weer een lekker nachtje 😘
  2. Hennie van Dijk:
    31 juli 2022
    Jaaaaa ze hebben gelukkig gewonnen! Wanneer ga jij nou weg? En nog leuk gehad met Geert??
  3. Gitta:
    31 juli 2022
    Fijn dat je nog een nacht extra in in gewoon bed mag slapen. Een fijne fietspad morgen. Ik kijk uit naar je verslaven morgen. 😘
  4. Hennie van Dijk:
    31 juli 2022
    En ik naar je reactie. Echt leuk dat je zo meeleeft. Ik heb Corrie ondertussen op 2 mailadressen een uitnodiging gestuurd....benieuwd of het lukt
  5. Elly Voogt:
    31 juli 2022
    Ik krijg geen mail helaas, maar dan zoek ik het gewoon op…
    Prachtig in de natuur, helemaal in je element zo te zien👌
  6. Hennie van Dijk:
    1 augustus 2022
    Vreemd, maar je kan het wel zien dus. Ik probeer iedere dag wel even wat te schrijven...
  7. Gitta:
    31 juli 2022
    Hoi Hennie, ik heb ff nagevraagd wat de e-mail adres van Corrie is en die is [email protected]. Misschien heb je hier iets aan. Welterusten op je lekkere bed😘
  8. Hennie van Dijk:
    1 augustus 2022
    Ik heb haar al 2x uitgenodigd....snap er niks van. Bij de anderen gaat het wel goed
  9. Engelien:
    31 juli 2022
    Hoi, je slaapt vast al. Wat fijn dat je nog kon blijven en gezellig kon kletsen met de mannen. De Engelse dames hebben gewonnen na verlenging.💪🏼👍.
    Goede reis en tot horens weer, wat leuk om dit allemaal te lezen en je foto’s.
  10. Hennie van Dijk:
    1 augustus 2022
    Gelukkig Engeland gewonnen. Ik heb gekeken. Knap hoor van 'onze' Vera. Er keken nog 2 Noorse stellen maar die waren voor Duitsland en druk met elkaar gaha
  11. Engelien:
    1 augustus 2022
    Hennie, de groetjes van Margret, je bent altijd welkom appte ze mij. Voor de terugreis heb je weer een bedje met ontbijt 😂
  12. Hennie van Dijk:
    1 augustus 2022
    Och wat aardig van haar. Altijd goed te weten als ik nog eens zou gaan. Dankjewel!