Dag 9 fietsen, zwemmen, wandelen in Lunde e.o.

1 augustus 2022 - Lunde, Noorwegen

Yesssss Engeland gewonnen met 'onze' coach!!! Pffff ik vond het nog best spannend en de Noren die hier meekeken waren ook nog voor Duitsland...

Vanochtend lekker vers brood gehaald in dorp. Al feestje om naartoe te lopen. Foto 1.

Verder heerlijk gefietst, gewandeld en gezwommen in een meer deze keer. Toch ook echt lekker hoor als het zo schoon en fris (....echt fris zal 'k maar zeggen) is als hier.

Vanavond alles weer inpakken en morgen weer terug naar 1e camping. Die beviel zo goed en is niet zo heel ver vanaf de boot want het weer lijkt minder te gaan worden. In Nederland juist weer heel heet dacht ik? Nou daar kijk ik donderdag wel naar nu eerst nog genieten hier. Laatste foto is van mijn hostel!

1. Gitta:
    1 augustus 2022
    Leuk verhaal en mooie foto’s. Geniet nog maar even van het mooie frisse en schone Noorwegen. Mooie fietstocht morgen. 🚴🏻🏕
  2. Hennie van Dijk:
    1 augustus 2022
    Dankjewel Gitta. Ik pak wel weer een stuk met de trein. Ga 't nooit redden hier met de bergen zonder batterij. En op zoveel plekken ben je 'alleen op de wereld' dus opladen valt dan ook niet mee. Maar helemaal niet erg. Met de trein reizen vind ik ook leuk, vooral hier.
  3. Trudy:
    1 augustus 2022
    Wat vertel je het weer goed.
    Is het daar ook echt net zo rustig als op de foto’s?
    Goede tocht terug naar het fijne plekje
    😘
  4. Hennie van Dijk:
    1 augustus 2022
    Ja het is écht zo, ongelooflijk. Eind vd week nog Kristiansand bezoeken, dat zal wel drukker zijn. Ook Grimstad was gezellig druk. Verder kom ik natuurlijk niet of nauwelijks in steden.
    Jij ook nog veel plezier met je uitjes.